vrijdag 11 juli 2014

Favorite | Music



Ik ben echt dol op muziek luisteren. Ik denk zelf dat ik ongeveer elke dag wel een halfuurtje muziek luister. Het liefst doe ik het als ik onderweg ben naar werk of school. Of juist voor het slapen gaan. Muziek ik heel erg belangrijk voor me, want dan kan ik tot rust komen. Daarom wil ik eens in de zoveel tijd mijn favoriete muziek van het moment met jullie delen. 



Het eerste liedje waar ik echt fan van ben is van Sia, genaamd Chandelier. Ik heb dit liedje al vaak genoeg geluisterd op de radio, maar ik had hem nog niet gedownload op mijn mobiel, tot gisteren. En wauw, ik denk dat ik het liedje al een stuk of 10 keer heb geluisterd. Alles is echt perfect aan het liedje, vooral de emotie. Ik ga echt mee met dit liedje als ik ernaar luister. Ik luister dit liedje ook het liefst voor ik ga slapen. Chandelier is trouwens niet heel nieuw, want het liedje is al zo'n twee maanden oud. 


Een ander liedje wat ik vaak luister deze weken is Rather be van Clean Bandit en Jess Glynne. Wat zo grappig is aan dit liedje is dat het pas zo'n twee maanden echt veel wordt afgespeeld op de radio. Terwijl dit liedje toch echt al een half jaar bestaat. Dit is een leuk en vrolijk liedje, wat natuurlijk helemaal pas bij de zomer. 


Wauw! Is echt het enige wat ik kan zeggen over dit liedje. Ik vind zelf dat dit liedje niet genoeg wordt afgespeeld op radio's hier in Nederland. Dit komt waarschijnlijk omdat de artiest niet heel erg bekend is, namelijk Cris Cab. Ik had voor dit liedje ook nooit gehoord van zijn naam, haha! Wat wat heeft die gast een mooie stem zeg. Dit is echt zeker een aanrader om naar te luisteren. 

1 opmerking:

  1. Leuk om te zien welke muziek je graag luistert! Heel anders dan wat ik luister, maar alsnog wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen