donderdag 26 juni 2014

June's Favorite | Nail Polish

Ik vind het zelf altijd heel leuk om te lezen wat andere vinden van nagellak. Daarom zal ik één keer per maand mijn favoriete nagellak laten zien in een artikel. Voor de maand juni is dat een nagellak van Herôme van de WIC collectie, genaamd Frankfurt. 

 Foto met flits
Vroeger wilde ik altijd al een nagellak van Herôme hebben en vooral van de WIC collectie. Ik weet niet waarom maar ik vind de vorm van het nagellakpotje er altijd zó leuk en elegant uitzien. Het ziet er toch zo leuk uit, een hele rij met deze nagellakpotjes. Jammer genoeg heb ik er nog maar drie! haha! 

Foto zonder flits
De nagellak dekt heel erg goed. Twee laagjes zijn voldoende (dat is ook wat ik op alle foto's draag). Ik heb ook getest hoelang de nagellak opblijft zitten en dat is rond de vier tot zes dagen! Er zijn eigenlijk geen minpunten aan deze nagellak. Daarom is het  ook mijn favoriet van deze maand! ;) 


Wat vinden jullie van de WIC collectie van Herôme? 

2 opmerkingen:

  1. Hele gave kleur! Vier tot zes dagen is voor een nagellak echt lang! Meestal heb ik binnen 24 uur al stukjes eraf haha

    BeantwoordenVerwijderen